Over ons

Introductie

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf (gestart in 2012) actief op de markt van consumer electronics repair, spare parts en aanverwante diensten. Onze core business bestaat uit het repareren van smartphones, tablets en laptops. Daarnaast repareren wij ook spelconsoles en iPods. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod inzake merken, een open en directe communicatie, en een uitstekende service. Wij bedienen zowel de B2C- als de B2B-markt.

Werkwijze en Service B2C

Smartphones, tablets en computers zijn vaak erg persoonlijke toestellen en semi-onmisbaar, vooral als ze ook voor beroepsdoeleinden gebruikt worden. Onze oplossing hiervoor is het betrekken van de klant in het reparatieproces en ‘klaar terwijl u wacht’-service. Wij werken in ons atelier met een open werkbank waar de klant de hele reparatie van a tot z kan volgen indien hij/zij dat wenst. Er wordt helder uitgelegd wat er precies gebeurt, of er wordt over koetjes en kalfjes gepraat als dat de voorkeur wegdraagt. Bij ons geen stugge technici, maar een rustige, familiale doch professionele omgeving. Deze ervaring in combinatie met het feit dat de klant zijn toestel geen seconde uit het oog hoeft te verliezen, zorgt voor een totaalbelevenis die een prettig gevoel achterlaat bij onze klanten.

 Werkwijze en Service B2B

Voor onze B2B-partners passen wij ons aan aan de specifieke situatie en bijbehorende behoeften. Er wordt indien nodig een specifiek communicatiekanaal aangewend (toegewijd emailadres), en een aangepaste manier van aanmelden van reparaties (specifieke url met aanmeldformulier op de site). Er wordt uitstel van betaling toegestaan, en een korting op onze verkoopprijzen wordt toegekend op basis van volume. Het transporteren van de goederen kan zowel door de klant als door ons worden gedaan. Er kan gewerkt worden met vaste reparatieprijzen (repareren zonder voorgaand akkoord), op basis van prijsopgave, of een combinatie van beide (zonder akkoord repareren tot … €).

Garantie en Kwaliteit

Wij gaan prat op onze goede service en garantie is hier geen uitzondering op. Hoewel de wettelijke norm slechts 3 maanden bedraagt, bieden wij op al onze reparaties 1 jaar garantie (met uitzondering van software reparaties, schade e.d.). Wij streven naar lange termijnrelaties met al onze klanten, waardoor een correcte afhandeling van garantiegevallen voor ons prioritair is.

Wij werken doorgaans met originele onderdelen (full original, OEM original of original refurbished), behalve bij populaire schermreparaties, waar wij de klant de keuze geven tussen een generisch of een origineel onderdeel.

Turn-Around-Time

Wij hebben een permanente stock van bijna alle Apple en Samsung onderdelen. Andere onderdelen zijn vaak op enkele dagen leverbaar. De onderdelenvoorraad kan worden aangepast aan de noden van onze B2B-partners. Wij doen aan constante leveranciersscreening en –optimalisatie om een zo vlot mogelijke dienstverlening te kunnen garanderen.

Repareren op locatie

Een unicum in België is het repareren van smartphones op locatie. Uit ervaring leerden wij dat deze service een grote meerwaarde betekent voor ons bedrijf en perfect past binnen ons servicebeleid. Kaderleden, zelfstandigen en drukbezette professionals allerhande, maar ook particulieren maken hier gretig gebruik van. Deze dienst leent zich ook perfect om commercieel vertaald te worden naar een uitbreiding van de service van onze B2B-partners.

Communicatie en beschikbaarheid

Passend binnen onze visie, willen wij beschikbaar zijn voor iedereen. Naast de gebruikelijke kantooruren, is er een wekelijkse avondopening en ook op zaterdag zijn wij een halve dag geopend. Ook wat betreft bereikbaarheid passen wij ons aan aan de wensen van de klant. Ons contacteren kan via telefoon, fax, e-mail, facebook, sms, Whatsapp of het contactformulier op de website. Reageren doen we indien mogelijk onmiddellijk en ten laatste binnen 24 uur. Verder geven wij zoveel mogelijk concrete en duidelijke informatie op onze website die door zijn heldere interne structuur erg toegankelijk is.

Zowel onze B2C klanten als onze B2B-partners kunnen steeds bij ons terecht voor technische vragen en info allerhande. We proberen iedereen zo goed mogelijk bij te staan en privilegiëren geen kennis ten bate van geldgewin. Wat ons betreft is een tevreden klant de beste verzekering voor de toekomst van ons bedrijf.

Comments are closed.

Translate »