top of page

Ons verhaal

Na jaren ervaring als werknemers in de dienst-na-verkoop en service industrie is Fix & Install gestart als een antwoord op de vele pijnpunten van de traditionele kanalen. 

Reeds 10 jaar zijn wij een vaste waarde in Hasselt en omstreken en doen wij ons uiterste best om te excelleren op alle vlakken.
Onze core business is het repareren van uw smartphone, tablet, MacBook, laptop of ander toestel met kwalitatieve onderdelen aan een correcte prijs, topservice inbegrepen!
Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod inzake merken, vlotte en eerlijke communicatie en een uitstekende service. Wij bedienen zowel de B2C- als de B2B-markt.

 

Werkwijze en Service B2C

 

Smartphones, tablets en computers zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven en bevatten vaak veel belangrijke apps en persoonlijke informatie.
Wij proberen wanneer mogelijk uw toestel te repareren terwijl u wacht en wanneer dit niet mogelijk is worden onderdelen zo snel mogelijk besteld of de reparatieduur tot een minimum beperkt.
Wij vragen nooit toegang tot uw toestellen, tenzij dit omwille van het defect strikt noodzakelijk is.
Op al onze reparaties geven we ook een uitgebreide garantie van 1 jaar en ook wanneer uw defect niet onder garantie valt, zoeken we naar een oplossing die voor iedereen acceptabel is.

​

​

Werkwijze en Service B2B

 

Voor onze B2B-partners passen wij ons aan aan de specifieke situatie en bijbehorende behoeften. Er wordt indien nodig een specifiek communicatiekanaal aangewend (toegewijd emailadres), en een aangepaste manier van aanmelden van reparaties (specifieke url met aanmeldformulier op de site). Betaling op rekening is mogelijk, en een korting op onze verkoopprijzen wordt toegekend op basis van volume. Het transporteren van de goederen kan zowel door de klant als door ons worden gedaan. Er kan gewerkt worden met vaste reparatieprijzen (repareren zonder voorgaand akkoord), op basis van prijsopgave, of een combinatie van beide (zonder akkoord repareren tot … €).

 

Garantie en Kwaliteit

 

Wij gaan prat op onze goede service en garantie is hier geen uitzondering op. Hoewel de wettelijke norm slechts 3 maanden bedraagt, bieden wij op al onze reparaties 1 jaar garantie (met uitzondering van software reparaties, schade e.d.). Wij streven naar lange termijnrelaties met al onze klanten, waardoor een correcte afhandeling van garantiegevallen voor ons prioritair is.

Wij werken uitsluitend met originele (of gelijkwaardige) onderdelen.

 

Turn-Around-Time

 

Wij hebben een permanente stock van bijna alle Apple onderdelen. Andere onderdelen zijn vaak binnen 24u leverbaar. De onderdelenvoorraad kan worden aangepast aan de noden van onze B2B-partners. Wij doen aan constante leveranciersscreening en –optimalisatie om een zo vlot mogelijke dienstverlening te kunnen garanderen.

​

 

Communicatie en beschikbaarheid

 

Passend binnen onze visie, willen wij beschikbaar zijn voor iedereen. Naast de gebruikelijke openingsuren, is er een wekelijkse avondopening. Ook wat betreft bereikbaarheid passen wij ons aan aan de wensen van de klant. Ons contacteren kan via telefoon (binnen de openingsuren), e-mail, Facebook/Messenger, WhatsApp, Google, het contactformulier of de chatfunctie op de website. Reageren doen we indien mogelijk onmiddellijk en ten laatste binnen 24 uur (op werkdagen).

bottom of page